Friday 17 November 2017

Instaforex konkurs szczęśliwy


Pośrednie dowody :) Głupi broker za stupid anwser Jakie dowody. Kłamliwe. Zobowiązuję się zapłacić 10 tys. Temu swojemu brokerowi oszustwowemu, jeśli wykrylibyś jakieś nieudolne. Zrobiłem tylko 2 transakcje (krótkie złoto) Konto 8265050 Mam wszystkie moje oświadczenie Powiedz coś Kiedy handlu to zarabiać Nie ma oszustwa w moim handlu. Są tylko dwa transakcje. Przestań zabrać mnie za idiota. Nie chcesz mi dać pieniędzy, bo nie wygrasz niczego z klientem takim jak ja. Jeśli podążamy za twoją logiką, już straciłeś 100 ze mną (1 zysk), wygrałem 200 uczestnicząc w konkursie. Z moją ceną wygrałem 100. Wycofam się. Ty byłeś szczerym brokerem. Po zdobyciu 161. Bądź szczery, przestań zabrać mnie za głupca i dać mi pieniądze. Nie handlowałem walutą, FFMS weźmie skargę. To nie za pieniądze, ale z zasady. Piszę do Ministerstwa Finansów Federacji Rosyjskiej i FSB, aby zapobiec oszustom. Gdy Ministerstwo Finansów i FSB dowiedzą się, że akceptujesz bitcoiny, sprawy się zmienią. InstaForex znajduje się w Federacji Rosyjskiej Aby zabrakło bitkom w języku rosyjskim jest zabronione. Nie próbuj grać słowami. Mają śmieci na terytorium Rosji, zabronione jest Twój broker to oszustwo. Więc pobyt poprawnie daj mi swoje pieniądze. i powodzenia w swoim życiu. Dziękuję Ci. i przepraszam za moje maile. Ps. Handel od 3 lat. Próbuję wielu brokerów. FxPro, IronFx, XM, eToro, LiteForex, FxOpen i Ty. Nigdy nie napotykam problemu. Po raz pierwszy Bądź szczery. Jedyny raz Zespół BestForexBonus Dear Youri, dziękuję za aktywny udział w komentarzach Na tym etapie byłem w bardzo obskurnej sytuacji, gdzie twoja wcześniejsza dyskusja z IFX Yvonne się skończyła, a rozpoczęcie podobnej dyskusji nad drugą stroną prawdopodobnie nie pomoże obu stronom znaleźć świeżego roztworu. Dzię kujemy za zrozumienie wzmacniacza, aby zobaczyć wię cej uwag dotyczĘ ... cych innych brokerów, a także użytkowników Drodzy handlowcy i moderatorzy Dears. Ludzie, którzy twierdzą, że InstaForex to dobry forex działa na instaforex. Instaforex jest dużym oszustwem. Przeczytaj moją historię na tym forum, a zobaczysz. Możesz wyszukać w Google o skanerze instaforex i znajdziesz wiele osób zaatakowanych przez InstaForex InstaForex może zablokować Twoje konto bez jakiegokolwiek powodu Powiedzie tę samą odpowiedź. Bezpośrednie lub pośrednie dowody Kiedy zapytałem IFX Yvonne, Powiedział mi, że InstaForex nie może podać żadnego powodu Przeczytaj to forum przed zainwestowaniem w InstaForex InstaForex nie jest regulowany. InstaForex jest rosyjskim brokerem. InstaForex używa bitcoinu. Bitcoina jest w Federacji Rosyjskiej niezgodne z prawem, co wystarczy, jeśli chodzi o nieprzejrzystość firmy Instaforex. Inst. Szczęśliwy Kupiec,,. Forex Szczęście Trader,. Forex. - Forex InstaForex: tournamentinstaforex. , 17 2017. , 20 2017 31 2017. 1. : raquo - InstaForex -,: -. 500 000.,,,,,. ,,,, -,,. . , - -. ,, -. . ,,,. . . - Lamborghini Lamborghini Huracan 26 2018 20 2019. - -,. ,. XX XXI -. , -. BMW X6, BMW. 28 2018 29 2017. - 55 000. -. , iPad, iPhone, Samsung Galaxy Tab Samsung. 500 USD 12. ,. -. InstaForex. 1500 USD. - 75 000 USD. raquo

No comments:

Post a Comment