Saturday 11 November 2017

System handlu skórą liga legend


Witamy w Forum Archive. Year of conversation wypełnia tonę stron cyfrowych i przechowalismy je w całości, aby przeglądać lub kopiować. Czy szukasz odkrytych artykułów dla starszych mistrzów, czy po raz pierwszy, że Rammus zaczął się dobrze wątek lub cokolwiek między nimi, możesz go tu znaleźć Jeśli skończysz, sprawdź rady, aby się dołączyć do najnowszej dyskusji w Lidze Legendarnych. System Trade Trade poniżej progu ratingu, kliknij tutaj, aby go wyświetlić. Hi summoners Ostatni raz byłem grając na swoim koncie Zdałem sobie sprawę, że jest wiele kupionych skór dla moich mistrzów, gra nie grając lub grając rzadko Więc tutaj pojawia się sugestia Jak o magicznej sztuce Poof - i masz zupełnie nową skórę dla swojego ulubionego mistrza zamiast innej skóry Ten system może być o nazwie Skins Market lub Skins Trade System itp. Będziesz mógł wejść w specjalną strefę w sklepie Strefa ta będzie zawierać czat, gdzie można znaleźć potencjalnych klientów Po wybraniu interesującej oferty będzie strona potwierdzająca i po płaceniu trochę RP nie można w końcu wymieniać skórek. Przepraszam za mój biedny angielski, powiedz, co myślisz o mojej sugestii. Witamy w Forum Archive. Year rozmowy wypełnić mnóstwo stron cyfrowych, a my zachowaliśmy to wszystko dostępne do przeglądania lub kopiowania Czy szukasz odkrytych artykułów dla starszych mistrzów, czy po raz pierwszy, że Rammus włączył się w wątek OK, lub coś pomiędzy nimi, możesz go znaleźć tutaj Kiedy skończysz, sprawdź płyty, aby dołączyć w najnowszej debacie League of Legends. Więcej informacji na temat systemu Trading i innych funkcji poniżej progu ratingu, kliknij tutaj, aby go wyświetlić. Ahri Art Online. Żądanie zdobycia ligi legendarnych gifting center w celu poprawy poczucia ligi legendy, możesz dodać która w przyszłości pozwala na handel skórą Możesz sprzedawać tylko skórki, które nie kupiłeś, więc nie otrzymasz nagrody lub bezpłatnych skórek z zamieszek i nie masz skórek handlowych, które otrzymałeś przez handel To pozwoliłoby graczom takim jak ja, którzy mają ogromną ilość skórki i nie używaj ich dużo do handlu skór z innymi graczami, którzy mają ograniczoną skórkę lub skórki, które chcę i nie mam Mam 136 skór i myślę, że zarobiłem dość dużo skórzanych skórek, które moi przyjaciele chcą, którzy mają Skóry o ograniczonej ilości, które chcę, aby transakcja mogła wybrać skórę, może również nie wybierać skóry, jeśli chcesz dać skórę przyjacielowi, który już kupiłeś po wybraniu skóry, którą chcesz sprzedać, na którą składają się obaj wzywający muszą kliknąć przycisk mówiąc ok lub zablokować w taki sposób, aby skóra nie mogła być przedmiotem obrotu na inną skórę, zaprzeczając tym samym fałszywym zabiegom ze skóry, gdy ktoś mógłby wybrać skórę, czekać na drugą osobę, aby zaakceptować handel, a następnie szybko zamienić skórę na inną, a następnie niezwłocznie handluje tak, że drugi summoner dostaje skórę, której nie chciała, a następnie nowy przycisk zapali się mówiąc confrim lub handlu, który pozwala obu skórek na handel, pomoże to z prośbami o ograniczoną skórkę i zmniejszyłoby ilość peo którzy pytają o ograniczoną skórę lub pytają, jak mogą to dostać, pozwalając im na handel, EX nawołującego desperacko chce Champion Ship Thresh, ale był na wakacjach, podczas gdy sprzedaż skóry była żywa i nie mogła jej kupić, summoenr ma srebrny kayle, który ktoś na liście znajomych chce, aby Champion Ship Thresh, zamiast summoner pytał Riot, czy da mu talent i dać rp lub summoner kupując Champion Ship Thresh za 150 lat, mogłaby handlować skórą jednakże, jak powiedziałem powyżej skórek, które otrzymałeś z systemu handlowego, nie da się znowu sprzedać, a skóra otrzymała wolne od zamieszek. Wyrok Kayle, Zwycięska Janna nie może być przedmiotem handlu, możesz również wybrać skórę na odcinku, które mogły być ograniczone i używać ich jako handlu, co pozwala summonerom zaoszczędzić pieniądze, skórki handlowe, które inni wzywający mogą chcieć, a on nie chce lub nie użyje, ale może używać skóry na skórę on potrzebuje i prosi o mniej prośby o skórę, ponieważ summonerzy mogli teraz prosto zapytać kogoś, kogo znają w prawdziwym życiu lub kogoś, kogo spotkali w lidze legend o skórę i handlują nimi krokami wymienionymi powyżej, jeśli nie można tego zrealizować w grze podążając za innymi przyczynami, proszę dać mi znać, ponieważ nie widzę poważnych problemów z wdrożonym systemem handlu i tylko pozytywnymi skutkami, ponieważ wzywający mógłby mieć tylko jeden system ligi legend, prowadzony na jednym komputerze, nie pozwala summoenrsom nadużywać ligi systemu handlu legendami, ponieważ mogą być zalogowani tylko na jednym koncie naraz, jeśli summoner ma dwa komputery i może zalogować się na dwa konta, to albo summoner złamał kod wykonawców i podał hasło dla kogoś, albo on jest hakerem, który w lidze systemu legendarnych już zabronił wzywających osób, które włamały się, a także rozwiązały problemy z innymi osobami zalogującymi się na konto summonerów a nie gładząc tych samych skór, ta funkcja może być używana tylko raz dziennie przez summonerów, więc serwer lub zespół rozruchów mógłby utrzymywać dobre połączenia i skórki między kupcami, a serwerem nie ma być przytłoczony, mam też kolejną prośbę, aby każdy nowy sezon summoner otrzymuje 3 zwroty, które zostały przyznane summonerowi po pierwszym założeniu konta, summoner nie może mieć więcej niż 3 zwrotów, ten zaprzeczający summonerzy, którzy chcą zarobić zwrot, a także zezwalający na wzywającego mieć powód do użycia zwroty, co pozwala zmarnować rp lub pieniądze na niezadowalającym kupie, który ma być rozstrzygnięty i pozwala summonerom na lepsze doświadczenie w dziedzinie sprawiedliwości z tym weird będąc szokującą nowo zakupioną zeskwaną skórą do świecącego nowego metalowego kostiumu dla panteonu, pomogłoby wezwać summonów do złagodzenia poczucia marnowania pieniędzy na niechcianą skórę, a następnie wydać więcej, aby uzyskać inną skórę, której chcieli, ale nie mogła uzyskać tego od czasu, gdy mieli inną skórę na początku i był niezadowolony przez to, 3 jest mała kwota i wierzę, że idealna kwota dla summoner otrzymywać każdy nowy sezon, ale nie może mieć więcej niż 3, nie powinno to wpływać pieniądze przechodzą do ligi legend poprzez zakup rp a ja nie staram się znaleźć tani sposób, aby odzyskać rp, kocham lalkę legend i tylko żałuję, że Summonerzy mają lepsze doświadczenie i mam moje samochody spędzone na leniwcach w lidze legend, szacując 600 na tylko rp nie włączając w to monitor, lalkę akcesoriów legendy, komputer, klawiaturę lub mysz, którą kupiłem tylko dla ligi legendy, jeśli te dwie rzeczy mogłyby zostać wdrożone w lidze legend, które byłyby fantastyczne i poprawiły poczucie ligi legend, jeśli nie zadawala powiedziała mnie powody, a ja spróbuję znaleźć rozwiązanie, aby usunąć problemy, jeśli lubisz moje obawy, mam więcej próśb, które chciałbym wdrożyć w przyszłość leauge legend, aby poprawić grę. forum Archive. Year rozmowy wypełnić tonę stron cyfrowych i mieliśmy wszystkie dostępne do przeglądania lub kopiowania Czy szukasz odkrycia artykułów dla starszych mistrzów, czy po raz pierwszy, że Rammus zwinięte w wątek OK, lub cokolwiek pomiędzy nimi, znajdziesz go tutaj Kiedy skończysz, sprawdź rady, aby dołączyć do najnowszej dyskusji w League of Legends. Czy skóra nigdy nie znajdzie się poniżej progu oceny, kliknij tutaj, aby go pokazać. Po tym tysiącach tysięcy osób kupujących skórzane tajemnice i prezenty tajemnic tajemnic większość ludzi ma dużo podwójnych skórek jak ja kupiłem 7 tajemniczych skórek i rzemiosła 2 prezenty są to rezultaty. - Wspaniały Twisted Fate Już miał Twisted Fate Skin - Tribal Ryze - Pulsefire Ezreal Nawet jej naprawdę szczęśliwy mam już skórę Ezreal - Obsydian Malphite Już miałam skórę Malphite - Muay Thai Lee Sin Już miał skórę Lee Win - Reaper Hecarim - Spooky gangplank - Riot Blitzcrank - Imperial Ye Zhao y miałeś skórę Xin Zhao. Więc teraz mam 5 mistrzów z podwójną skórą i oczywiście będę zawsze używać najlepszych i nie ma sensu posiadania drugiego Mam kilku znajomych, które kupiły dużo tajemniczych skórek i dostały niektóre podwójne skórki i skórki dla rchampionów, których nigdy nie grają, a ja mam grzechy dla mistrzów, których rozegrają Moje pytanie brzmi, czy Riot kiedykolwiek przyniesie handel na skórze Jak zdobycie 1k upvotes na forach i będziesz mógł sprzedawać te skórki, które wiem, że zrobili to przed i ze wszystkimi tymi ludźmi uzyskuje się rodzaj bezużytecznych skórek Myślę, że byłoby świetnym pomysłem zrobić to przez jak 1 tydzień, szczególnie ze wszystkimi problemami z serwerami i rankingami są wyłączone.

No comments:

Post a Comment